Program
Przedstawiamy kompleksową propozycję stworzenia Klubu Kibica, który do tej pory nie miał szansy zaistnienia na Polskim rynku. Poprzez naszą inicjatywę pragniemy docenić zarówno wiernych fanów sportu, jak i przyczynić się do wzrostu statusu ekonomicznego Klubów oraz Związków Sportowych.
Współpraca z nami to lepszy wizerunek w polskich mediach. Wzrost liczby kibiców danej dyscypliny oraz konkretne wpływy z tytułu wdrożenia proponowanych rozwiązań.
1. Karta Klubu Kibica
Rejestracja w Klubie pozwoli stworzyć szczegółowy profil Kibica, co jest nierozerwalnie związane z zachowaniem bezpieczeństwa imprez sportowych. Znajomość upodobań i siły nabywczej sympatyków Klubu to także podstawowa wiedza w rozmowach m.in. z nowymi Sponsorami. Aktualna baza danych Kibiców pozwoli na organizowanie efektywnych akcji promocyjnych i zapewni przewidywalność podejmowanych działań. Ułatwi też ewidencję sprzedaży biletów.
Fundacja oferuje trzy rodzaje kart Klubu Kibica:
1) Karty nabywane indywidualnie przez osoby wyrażające chęć należenia do społeczności Klubu Kibica. - Osoby posiadające taki rodzaj kart to zazwyczaj osoby zrzeszone w Polskich Związkach Sportowych. Na karcie znajduje się wtedy logo i nazwa Związku, który reprezentuje dany kibic.
- Ponadto mogą to być kibice, którzy dokonali rejestracji i zakupu karty przez portal www.fundacjakibica.pl lub poprzez wypełnienie formularza. Przy rejestracji osoby będą miały możliwość podjęcia decyzji o posiadaniu karty Klubu Kibica, nie utożsamiającej kibica z konkretnym rodzajem sportu bądź wyboru preferowanej przez siebie dyscypliny.
2) Karta korporacyjna - Pracodawca ma możliwość zakupu kart Klubu Kibica dla swoich pracowników. Na karcie będzie znajdowało się logo firmy i jej nazwa. Korzyści płynące z zakupu karty korporacyjnej to możliwość wcześniejszego zakupu biletów na wydarzenia sportowe, zniżki na wybrane produkty w sklepie Fundacji Kibica, możliwość współpracy w celu organizowania zawodów sportowych dla pracowników firmy, vouchery na wybrane usługi hotelowe i SPA w miejscach wskazanych przez Fundację Kibica.
3) Karta prezentowa VIP - specjalna karta przyznawana osobom wybranym przez Zarząd Fundacji Kibica w celu podziękowania i docenienia współpracy.
2. Akcje SMS
Promocja i dochód z akcji SMS to najprostszy i najszybszy sposób mający na celu dodatkowe przychody przy pojedynczych inicjatywach. Nasza oferta przewiduje konkursy z nagrodami organizowane podczas meczy oraz zbiórki na konkretny cel wśród sympatyków Klubu.
3. Program lojalnościowy
Proponujemy stworzenie unikalnego programu lojalnościowego na rynku lokalnym, jak i ogólnopolskim. Program zakłada konkretne korzyści ekonomiczne dla Kibiców.
4. Pub „Świat Kibica”
Zapewniając miejsce, w którym można obejrzeć aktualne wydarzenia sportowe, promujemy sport jak i tworzymy społeczność. Zapewniamy unikalny klimat i niewygórowane ceny.
5. Sprzedaż biletów na mecze
Posiadając bazę osób zainteresowanych uczestnictwem w imprezach sportowych, promocja meczy będzie niemal bezkosztowa. Wyeliminujemy też możliwość sprzedaży nabytych biletów na rynku wtórnym. Przełoży się to także na bezpieczeństwo stadionowe i ułatwi współpracę z policją i ochroną. Naszym celem jest wprowadzenie całkowicie elektronicznych biletów. Dzięki temu obniżymy koszty i usprawnimy cały obecny proces dystrybucji.
6. NEWSLETTER
Prowadząc regularną wysyłkę newsletterów do Kibiców, nie tylko informujemy ich o nowych wydarzeniach. Prócz oczywistej funkcji informacyjnej regularna wysyłka podtrzymuje zainteresowanie, ułatwia dostęp do informacji i promuje warte uwagi inicjatywy. Zwraca też uwagę Sponsorów i Reklamodawców.
7. Klub Wybitnego Kibica
Mając świadomość, że lojalność Kibica wzrasta w chwili, gdy czuje się on istotny, zamierzamy nagradzać najaktywniejsze jednostki specjalnymi nagrodami pochodzącymi od Partnerów handlowych Fundacji m.in.: bonami rabatowymi na usługi gastronomiczne, voucherami na usługi hotelowe i SPA, oraz karnetami na zajęcia sportowe.
Proponujemy również organizację otwartych spotkań dla młodzież, mediów i zainteresowanych środowisk z zawodnikami, trenerami i osobami ze świata sportu.
Przewidujemy ponadto: wprowadzenie produktów dedykowanych, organizację rozmaitych konkursów dla kibiców, szkoleń dla instytucji działających w sektorze sportowym, dedykowanych fundacji programów ubezpieczeniowych i wiele innych indywidualnych rozwiązań dla Klubów i Związków Sportowych.