System sprzedaży biletów
System sprzedaży biletów. Kup bilet i kibicuj razem z nami
Posiadając bazę osób zainteresowanych uczestniczeniem w imprezach sportowych, promocja meczów będzie niemal bezkosztowa. Wprowadzona Karta Kibica umożliwi pełny monitoring każdego właściciela biletu od chwili, w której go zamówił. Wyeliminujemy więc możliwość sprzedaży nabytych biletów na rynku wtórnym. Przełoży się to także na bezpieczeństwo stadionowe i ułatwi współpracę z Policją i ochroną. To też wygoda dla Kibiców oraz oszczędność pieniędzy dla Organizatorów
Łatwy dostęp do Internetu oraz prostota i wygoda w robieniu zakupów za jego pośrednictwem, dały możliwość wsparcia tradycyjnej formie sprzedaży biletów. Nasz system udoskonala tradycyjną dystrybucję i łączy ją z możliwością sprzedaży za pośrednictwem Internetu.
Już dzisiaj Państwa bilety mogą być sprzedawane w ponad 15 000 punktów na terenie całej Polski. Od wielkich miast po małe miasteczka. Nie ponosicie Państwo z tego tytułu żadnych kosztów przygotowawczych i wdrożeniowych. Oszczędzacie w ten sposób kilkaset tysięcy złotych.
Główne zalety naszego systemu dla Kibica:
- dowolność wyboru kupna biletu – tradycyjny zakup w punkcie sprzedaży lub zakup biletu poprzez Internet,
- brak ograniczeń czasowych zakupu biletu – możliwość kupna biletu przez 24 h, wszędzie gdzie jest dostęp do Internetu,
- obsługa różnych form płatności – płatności gotówkowe i bezgotówkowe,
- dowolność wyboru rodzaju biletu – indywidualny dobór sektora i miejsca na trybunach, wedle własnych upodobań,
- dowolność w czasie i miejscu zakupu biletu – uzależnione jest to jedynie od sposobu zakupy, czy jest to punkt sprzedaży czy Internet.
Główne zalety naszego systemu dla Organizatora:
- integracja sprzedaży tradycyjnej ze sprzedażą internetową – powiązanie tych dwóch systemów,
- brak ograniczeń czasowych w sprzedaży – sprzedaż biletów odbywa się 24 h na dobę ,
- zmniejszenie kosztów z tytułu wydruku biletów i obsługi ich sprzedaży,
- stała i łatwo dostępna kontrola ilości sprzedanych biletów oraz zapełnienia obiektu przez Kibiców,
- możliwość przeprowadzania akcji promocyjnych i konkursów w oparciu o bazę Kibiców,
- możliwość szybkiej identyfikacji Kibica na podstawie danych z zakupionego biletu,
- intuicyjna obsługa systemu w punkcie sprzedaży.